And you know that it can't be bad

God leksandsförmiddag!

När jag gick upp alldeles för tidigt igår morse såg jag när Scarlett Johansson var med på Jay Leno. Jay hade ett kraftigt hakparti. Scarlett var fantastisk. Den som såg intervjun och inte blev lite kär has no soul (tack, Conan O'Brian och Mr. Burns).

När jag igår kväll alldeles för sent inte kunde somna läste jag en, så kallad, kändischatt med Marit Bergman på aftonbladet.se. Den som inte är lite kär i Marit Bergman has no soul (tack, Conan O'Brian och Mr. Burns).


PUSS!

/Matthew Amoah (klar för Borussia Dortmund)

Kommentarer
Postat av: anitram

oskar ligger med alla.

2005-12-20 @ 19:28:46
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0