Don't give me bran, Jerry!


HEJJJ IGENNN!

Detta är i sanning inte bra. Sex dagar sedan senast. Vad som hänt sedan dess? Ja, det är inte mycket! Eller en del kanske. Jag har åkt tåg. Jag gjorde det tillsammans med Mockfjärds-Stina, Avesta-Johanna och Växjö-Jens, vilket inte var något jag förväntade mig. Jesse Katsopolis syntes dock inte till.
 
Jag har även haft slutgiltigt reponsmöte om mitt Leksandsreportage. Jag fick en hel del hjärtevärmande beröm från expertis som får anses sakkunnig, vilket var trevligt. Mest beröm har jag rent allmänt fått för min ingress (som jag snott av Simon Bank; brott lönar sig).

En språkriktighetstenta har jag, på ett karaktäriskt halvdant vis, hunnit få godkänt på också.

Snart går Leksand in i en matchperiod som antagligen kommer avgöra huruvida de kommer vinna SM-guld eller bli nedflyttade till våren. Det ska bli spännande.

Tottenham spelar i Champions League igen. Alessandro Del Piero, den gamle, visar, något oväntat, form.



Jag skulle vilja avsluta med att citera min läromästare och vän, Björn "Breitner" Arrias: Säga vad man vill om Mora, men jag hatar dem.



PUSS!

/Frank Rost

Kommentarer
Postat av: Far

Jag slutar svimma om du slutar åka tåg. eller, jag menar att du ska sluta åka tåg utan min vetskap...jag åkte faktiskt oxå tåg i helgen. säg inte att vi var hemma samtidigt?! säg till nästa gång dummer.

2005-11-16 @ 14:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0