What's wrong with a little destruction?

Heja Björn!

The University of Sussex har varit välartade nog att ge oss B-kursare enbart massa låtsasaktiviteter igår och idag. Jag antar att de tänker "att sitta i skolan i tio timmar är ju jättetråkigt" och att de tycker att vi ska göra roligare saker än så! Som en följd av detta har jag kunnat lägga mina huvudsakliga krafter på att blogga i några dagar. Fullt såhär lite kommer jag inte ha att göra i fortsättningen (förmodligen ljuger jag nu).

Idag var det gemensam frukost på Kensington Gardens för alla engelskstudenter. Det var gott - kram. Jag åt ciabatta med skinka och tomat och tog en vaniljmilkshake till det. Plötsligt var det 2005 igen. Lunkan kom dock inte förbi med en borttappad plånbok och följdaktligen sade inte Lillacissi att det var ganska typiskt Lunkan. Ännu mer sorgligt nog syntes inte Fred Savage till.

Ganska nyligen köpte jag en flapjack i cafeterian. Vad händer härnäst? Att jag börjar hoppa omkring och skrika och skjuta vilt med mina pistoler av ren glädje varje gång jag ser "Jims värld" på TV? Kommer mitt stora hår skymma sikten för de andra åskådarna på hockyn? Kanske det.

I min skunkdagbok skrev jag tidigare idag att en kille som satt bredvid mig här i datasalen hade fula kläder. Nu gick han. Kanske hade han läst vad jag hade skrivit.

För övrigt anser jag att Dokendos prylar på lunarstorm är det roligaste sedan "Bohemian Rhapsody" skrevs.


PUSS!

/Kung Keno



Special-Fotnoter about hard facts


Heja Björn!  -  Hommage à Peter Wahlbeck som tycker att Örebro är en VÄLDIGT märklig stad.

Sitta i skolan i tio timmar är ju jättetråkigt, jag tycker du ska göra roligare saker än så!  -  Hommage à Kissekott och Dokendo.

Ljuger  -  Det är roligt att ljuga.

Kensington Gardens  -  Senvintern/våren/försommaren 2005 syntes en ganska lång och smal kille och en kille med Josef Stalin-T-shirt en gång i veckan, runt lunchtid, på restaurangen Kensington Gardens.
 
Det var gott-kram  -  Hommage à Älvsjö.

Lunkan  -  Hommage à Skunkan

Borttappad plånbok  -  Now, tell me I'm not Kramer!

Lillacissi  -  Heter så på riktigt.

Fred Savage  -  Jobbar på Kensington Gardens och var tidigare inte med i Baywatch, även om det är väldigt lätt att tro det. Fred Savage ser för övrigt ut som en ung version av Robert Burakovsky, vilket jag tycker är roligt eftersom jag idag ska jobba med Lika som bär-listan.

Flapjack  -  Paul Breitner huvudsakliga föda våren 2005. Mycket gott och mycket drygt. Epilog: Jag köpte inte en enda flapjack under våren 2005. Jag hade dock inga problem att betyga dess förträfflighet.

Hoppa omkring och skrika och skjuta vilt med mina pistoler  -  Hommage à Simpsons cowboy.

Jims värld  -  Christian Ziege har inte Kanal 5. Det märks.

Skymma sikten med det stora håret  -  Hommage à Rackarberget.

Fula kläder  -  Det har Martin Timell också.

För övrigt  -  För övrigt anser Carstenjancker att Luke Perry borde bli Commander in Cheif.

Bohemian Rhapsody  -  Av Anna och Oskar utsedd till tidernas roligaste 5 mintuer och 55 sekunder.

Kung Keno  -  Inte en tysk fotbollsspelare. Hans bror Kung Kahn av Bayern är det däremot i allra högsta grad.

Fotnoter about hard facts  -  Tidernas största hommage à tidernas bästa bloggidé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0