You will. You? Will. You? Will. You? Will.

Hey... Copernicus!


Att sitta i Pevenseys stora datasal är som att befinna sig i en 2380 kubikmeter stor förkylning. Man omges av nysningar, hostningar, harklingar, snorindragningar och allmän ohälsa. Det är toppen.

Men i salen sitter jag, som så ofta. Bredvid mig sitter Waldo Waldemarsson och letar efter sig själv. Hon undrar hur sent man kan köpa telefonkort och jag försöker ge intrycket av att ha en aning.

Igår fick jag klart för mig att kårens paninis smakar som de brukar och idag fick jag klart för mig att BAMBAN!!1s extroverta mattant fortfarande är såväl extrovert som mattant. När hon inte tvingade mig och Anna att ta fler tomater kallade hon mig "baby" och det var ett sådant där läge när både Björn Arrias och jag förstår varför folk blir mördare.

Snart är det väl dags att åka tillbaka Portslajd änna. Kanske får jag chansen att göra mig lustig över Roy Carroll och Real Madrid ikväll också. Det fick jag igår och jag gillade geväret som fan.


PS: klagar du på mig stavning så bryr jag mig faktiskt inte =P HA


PUSS!

/Roman Weidenfeller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0