Fredrik månglar dessutom gärna ut budskapet att det är han som är "hjärnan bland de två"

Gud, vad är det som är så bra med Scrubs att varje gång jag ser det så får jag lust att skriva precis det här inlägget?


PUSS!

/Lars Leese

 


Fotnoter about hard facts


Gud  -  "That schmuck! I want my monkey man!", som Bart Simpson brukar säga.

Scrubs  -  Detta ger oss faktiskt sjukt osökt chansen att sluta en del cirklar. I inlägg nummer två på denna blogg nämnde jag, bland väldigt mycket annat, att jag sett ett avsnitt där Doctor Kelso vill äta sin lunchmacka i fred. Detta avsnitt visades i går kväll på TV 6, vilket ger mig chansen till att i detta, det etthundraandra, inlägg återknyta till vad som hände för precis hundra inlägg sedan. Vi får väl se om jag kan tima de närmsta hundra inläggen lika bra.

Lars Leese  -  Tysklands Rami Shaaban, samt Peter Markstedts kamrat.

Kommentarer
Postat av: martina

väckas mitt i natten, typiskt oskar!

2006-07-30 @ 23:24:53
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: ynnej

scrubs är helt galet. vi har haft våra scrubs-perioder här i oslo, en var ganska nyligen faktiskt. det är så bra, så bra. och det kan nog vara så att zach braff är världens vackraste människa. jag blir knäsvag varje gång jag ser honom. pyss

2006-08-11 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0