Han är kvick, han är snabb, han är rapp!

Ett litet MSN-utdrag som får gälla som ett litet, och bindande, bevis på att jag och Jerry Seinfeld inte blivit fullständigt missledda här i livet:

"Jerome säger:
på tal om ligga så hoppas jag att du inte anser det som förtal att jag skrev på bloggen att du vill sexa med bright eyes.

mano säger:
nejnej, gud nej.
jag och elly gillar din blogg, du är cool.

mano säger:
jag vill ju ligga med conor. mycket gärna

Jerome säger:
tack. jag gillar er också. ni är heta.

Jerome säger:
och säg för guds skull inte att ni INTE strip down to bra and panties for a tickle fight när vi killar inte är där. det skulle krossa min världsbild.

Jerome säger:
och min livsgnista

mano säger:
det är klart vi gör.

mano säger:
fasktiskt ganska ofta. och jag och elly har ibland moments när våra boobs snuddar varandra och vi riktigt ryser.
det är moments det.

Jerome säger:
excellent.

mano säger:
jag var seriös där faktiskt.

Jerome säger:
det är jag väl medveten om. såna saker skämtar man inte om.

mano säger:
nej, faktiskt inte."


PUSS!

/Tim Wiese





Fotnoter about hard facts


Jerome  -  Tug Wilson.

Mano  -  Jenny Guldfot. Bergsäng's finest.

Elly  -  Heter så egentligen.

PUSS!  -  Jag brukar avsluta mina inlägg så.

Kommentarer
Postat av: mano

jag skrattar lite nu oskar. du är för skojig. ells, hoppas du inte tar illa upp för att jag avslöjar detta.

2006-03-08 @ 18:29:47
URL: http://loupita.blogg.se
Postat av: elly

Nej, what can I say?! It's the goddamn truth. Men nu när jag blivit man har jag inte så mycket boobs kvar. Bara så att du vet, Oskar!

2006-03-09 @ 16:13:35
URL: http://helhet.blogg.se
Postat av: Wiziceck

Två illusioner som aldrig får avslöjas som osanna:
1) Att det uppdagas att tjejer inte gillar att låtsaskittlas i avskildhet.
2) Att hatt+rock+cigarett i mungipan-modet aldrig kommer att återuppstå (alltså så som man klär sig i Tintin och i Paris).

2006-03-10 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0