Is this my house?

Hej igen!

Jag blev aningens varm i hjärtat i går. Kanadensiskan mittemot hade bakat Valentines Day-kakor till hela korridoren och skrivit personliga skäl till varför. Om mig stod följande:

Oskie: My "across-the-hall" soulmate. I like how you are able to take my jokes and send them right back to my face.



Hihi, no problems. Det fortsätter jag med mer än gärna. All right, quick sarcasms, that's where I'm a viking!, som, som ni alla vet, Ralph Wiggum skulle ha uttryckt det.


För övrigt anser jag att Leksand ska förlänga kontraktet med Tomi Pettinen.


PUSS!

/Markus Schroth





Fotnoter about hard facts


Kanada  -  Har ingen fattigdom.

Oskie  -  Hommage à That Italian Guy Next Door.

Across-the-hall  -  Hommage à Feldman.

Soulmate  -  Hommage à Pam, who can bring home the bacon and fry it.

Ralph Wiggum  -  Super Nintendo Chalmers kompis.

Tomi Pettinen  -  Allt det Magnus Österby låtsas vilja vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0