Jag ser otroligt snabb ut på video

Hej igen!

Sveriges assisterande förbundskapten Roland Andersson:

"Vi ska ta en kontakt med Henrik Larsson också. Vi har absolut inte varit negativa till att ta kontakt. Det viktiga är att vi känner att de som är med i landslaget är besjälade av att spela för Sverige. Det är angeläget efter vad som hänt med Marcus Allbäck att vi hör med alla som kan tänkas vara intresserade."

Roland! Du har min mail här till höger, du kan ringa mig på 0707-69 64 14 också om du vill. Jag är intresserad! Jag har egna fotbollsskor och en bra högerfot. Du kan läsa om mitt förflutna här. Hör av dig när du vill, jag svarar!


PUSS!

/Daniel Klewer

Kommentarer
Postat av: anna wintour

är du nyfiken på ditt horoskop?
vilket är ditt stjärntecken?

2007-02-28 @ 21:42:21
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: elly

har du haft tråkigt, oskar? det där projektet måste väl ha tagit en del av din dyrbara studietid. :)
jag var full igår, fy fan...

2007-03-01 @ 14:35:13
URL: http://helhet.blogg.se
Postat av: J

Jag säger som Jonas Wirmola:

"om bollen är på läktaren kan motståndaren inte göra mål"

2007-03-01 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0