Vi har erbjudit Andreas ett jävla bra hockeykontrakt

Hej igen!

Olof Mellberg har skaffat sig långt hår. Där ser man. Jag undrar om det är ett hån mot Fredrik Ljungbergs tunnhårighet. Där har de fem bloggarna som följer Egypten-Sverige på plats ytterligare en konfliktsyttring att gräva i. Kommer Laul sparka mig nu för att jag inte tipsade honom först?


För övrigt anser jag att Olof Mellbergs kompis borde spela i landslaget.


PUSS!

/Yves Eigenrauch





Fotnoter about hard facts


Olof Mellberg  -  Ligger bakom följande bevingade ord: "Jag spelade brännboll på gatan och det var lika allvarligt för mig som en Premier League-match är i dag. Jag kunde tackla folk som skulle ta lyra. Jag kunde inte skilja på lek och allvar. Vi kunde spela kort och det blev bråk direkt. Jag fattade ju att det var mitt fel eftersom det hände hela tiden. Det var tungt. Det kostade några vänner emellanåt. I en viktig fotbollsmatch får man vinna till varje pris men i ett vanligt parti kortspel med polarna kan man inte ta till alla medel. Det gjorde jag."

Fredrik Ljungberg  -  Kompis med "eeh... Rami Shaaban", trots dennes bristfälliga klädsel.

Egypten  -  "Fan, killar... Egypten, det ligger ju fan i Afrika...! Ja, på den här kartan i alla fall!" som det heter i Teater X-branschen.

Sverige  -  Monarki väster om Finland.

Laul  -  Är skyldig Simon Bank en miljon egyptiska pund. 

Kommentarer
Postat av: hille

hahaha. jag tror också att det är för att ljungberg är flintis. varför skulle någon annars vilja ha långt hår liksom? det är ju givet.

2007-02-07 @ 23:28:38
Postat av: tasty comallyoth

hah! empty promises as always... vad hände med bloggen? roligt att du refererade till mitt gamla sjömanshjärta. :) hille har en tråkig attityd till killar med långt hår (och det är ganska roligt).

2007-02-11 @ 15:31:16
URL: http://helhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0