Could I BE any more sorry?

Hej igen!

Well, I'll be damned. Jag skrev förut att om hur världens bästa radioprogram God Afton med Jay Goppingen lagts ner. Men. I kväll, one time special only, återkommer showen med ett sista program, lite som julspecialen av The Office. Programmets motsvarighet till Larry David (Jay Goppingen) har lämnat skeppet, så nu är det upp till Jerry Seinfeld (Birgit Prinz) att visa att denne är redo att styra skutan på egen hand.
Så. Tuna in http://www.falustudent.se/studentradion.html 18.00 i kväll. Det är sista chansen.


PUSS!

/Michael Scheiskle





Fotnoter about hard facts


God Afton med Jay Goppingen  -  Faluns svar på En röst i natten.

The Office  -  Jag laddade igår ner (på olagligast möjliga vis) Channel 4:s specialprogram där Ricky Gervais träffar Larry David. Episkt roligt såklart. Ricky fastslog bland annat att ordföljden "carwashing cunt" är "like poetry".

Larry David/Jerry Seinfeld  -  Jag inser det något haltande i att programmets svar på Larry David är den som programmet döpts efter, men det har jag egentligen inga problem med. Känner ni annorlunda får ni gärna starta en egen blogg och skriva om det där.

Birgit Prinz  -  Centerforward.

Kommentarer
Postat av: biggan

oh god, nu kommer jag ju verkligen nå alla de 6 miljader potentiella lyssnarna det snackas om eftersom du promotat mig i din blogg. cool.

2007-01-19 @ 14:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0