Now, come on, Neil, give me a break, man

Hej igen!

Jag skulle i all korthet vilja tacka Jan Gradvall, Henrik Schyffert, Johan Rheborg, Will Ferrell, John Goodman, Neil Diamond, Björn Arrias och Morten Green. För vad? Björn för att han är min bäste vän och att jag saknar honom eftersom han numera jobbar hela tiden. Morten Green för hans fina spelsinne. Och de övriga för att jag fått chansen att se det här.


PUSS!

/Mercedes





Fotnoter about hard facts


Jan Gradvall  -  Sveriges softcoreversion av Chuck Klosterman.

Henrik Schyffert  -  His name is Glenn, and he is funky.

Johan Rheborg  -  Kofoten ligger klar däruppe.

Will Ferrell  -  Hommage à Frank the Tank.

John Goodman  -  Min favorittjockis genom alla tider.

Neil Diamond  -  "I gotta stay one step ahead of Neil!" "What if it's Neil Armstrong?" "Then I'm going to Mars!" "What if it's Neil Diamond?" "Aw, shut up, Jerry! Just shut up!", som George Costanza och Jerry Seinfeld gillar att säga.

Björn  -  Någonting mittemellan Honken Holmkvist, Fantomen och hans häst.

Morten Green  -  Världens i dag bäste heavy metal-trummis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0