Gruesome and low-tech... Kiss me, I love it!

Hej igen!

Ja. Som en bloggare med integritet är det här väl sådant man borde ducka för. Men tack och lov är det så att integritet played out years ago. Det är nämligen så att Djura's finest Anita har "utmanat" mig, och om jag någon gång ska få min hemliga förhoppning om att någon gång "få till det" med henne att gå i uppfyllelse så vore det direkt dumdristigt att tacka nej, dessutom var det en rätt så rolig uppgift.

And now for tonight's feature presentation, håll till godo:

Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag var tio var mitt favoritband, håll i er nu, East 17. Detta tar jag enbart upp för att visa hur mycket jag utvecklats som människa de senaste elva åren.

2. (Det finns nog inte en levande själ som jag inte har berättat det här för) Marie Sernholt har sovit på min axel.

3. Jag saknar sex tänder.

4. Under tre månaders tid gymmade jag en gång i veckan samtidigt som förre hockeyspelaren Hans Lodin och hade stora problem med att veta när jag borde börja heja på honom, eftersom jag inte visste hur många pass det rimligen kunde ta innan jag kunde ?känna igen? honom enbart som en gympartner och inte som en hockeyspelare.

5. Jag och min kamrat, läromästare, kapellmästare, levsledsagare och granne Björn hade tidigare i år långt gångna spekulationer om vilken skådespelare vi sett flest filmer med. Jag minns inte säkert vem som låg allra högst på min lista, men en av de absoluta topparna var Owen Wilson som jag sett i inget mindre än elva filmer (Bottle Rocket, The Cable Guy, Rushmore, Armageddon [*host host*], Meet the Parents, Zoolander, The Royal Tenenbaums, Meet the Fockers, The Life Aquatic With Steve Zissou, Starsky & Hutch och Wedding Crashers).

6. Däremot har jag varken sett Pearl Harbor, Titanic eller Thelma & Louise, och det är filmer som en hel del har tagit en titt på.


Och de som jag väljer att skicka vidare denna lilla sjävbekännelseutmaning till är:

Jonas Bråttom, Rockys fågelkompis Mange, The Artist Formerly Known as Fanny, Jenny Lewis-Daniels, Ellykanen och Hellykanen.


PUSS!

/Gustav Pouladi

Kommentarer
Postat av: hanna

jaha, för det första så visste int ejag att marie sernehoolt sovit på din axel. för det andra så bjuder du minsann inte inmig att resedagboka bekänningar. DU är härmed struken från mina vänner oskar. så här gör man bara inte :(

2007-03-14 @ 12:48:12
Postat av: Anita

Jaa nu är du iaf garanterat närmare att få till det med mej:)

2007-03-14 @ 15:12:49
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: ellykan (elly kan!)

jag ska. snart. sen. men nu har jag fetångest över en seminarieuppgift. jag vill intääääää! grin och gråt..

2007-03-15 @ 19:27:16
URL: http://helhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0