I consider myself someone well under thirty

Hej igen!

Jag sitter just nu och väntar på en intervju. En intervju som jag faktiskt ganska gärna ser att den går bra. En intervju som i ganska hög utsträckning påverkar min framtid.

Därför är det kanske inte helt lyckat att jag laddat upp med att titta på de gamla intervjuscenerna med Dylan i No Direction Home:


Reportern:  - Do you care what you sing about?


Skitarg Dylan:  - How can I answer that if you have the nerve to ask me? You've got a lot of nerve asking me that!



Nej, den attityden kanske inte blir helt lyckad att köra på i det här fallet.


För övrigt: Jag är nervös.


PUSS!

/*Ta valfri tysk fotbollsspelare och sätt in namnet här*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0