A bald wig for Jack the Ripper who sits at the head of The Chamber of Commerce

Hej igen!

För tre år sedan skrev jag ett inlägg med rubriken "London - med utgångspunkt i Bayswater". Jag berättade då att jag gjort en redigeringsuppgift med samma rubrik. I dag gjorde jag den igen.

Jag berättade då hur det fick mig att längta tillbaka till England: "Snart är jag nog för full och glad för en blues från Sundsvall."

Då slutade det med att jag tre månader flyttade tillbaka den smutsiga och härliga öns sydkust.

Vad kommer hända den här gången?


PUSS!

/Stu Barnes





Fotnoter about hard facts


London  -  The ice age is coming, the sun's zooming in. Meltdown expected, the wheat is growing thin. Engines stop running, but I have no fear. Because London is drowning and I, live by the river.

England  -  Storbritanniens huvudstad.

Blues från Sundsvall  -  Hommage à Tomas "Tomas Andersson-Wij" Andersson-Wij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0