I'm 23 years old, damn it!

Hej igen!

Visst finns det väl tillfällen när man kan bli irriterad.

Som i går. Jag låg i sängen. Med en lång dag bakom mig. Och en lika lång dag framför mig. Med ögonlock tyngre än John Goodman.

Då. Då slog jag över till Tv4 Plus och märkte att Conan hade börjat. Och att gästerna skulle vara Julia Louis-Dreyfus OCH Michael Cera.

Det är då man blir irriterad.

Måste jag upptäcka ett sådant program först när John Blund redan börjat med sitt sandkastande?

Men var detta det värsta? På inget vis. Nej, det värsta var att trots att jag bestämde mig för att titta på programmet somnade jag innan Conan ens var klar med sin monolog.

Man, I'm getting old.


PUSS!

/Jürgen Moll





Fotnoter about hard facts


Irriterad  -  Motsatsen till irriterad blev jag däremot att Leksand, mycket riktigt, spöade skiten ur Mora.

John Goodman  -  "But Gary over here was a little shy..."

Julia Louis-Dreyfus  -  Hommage à Elaine Benes:





Michael Cera  -  Hommage à George Michael Bluth:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0