Gud är inte så dålig ändå

Hej igen!

Det är i ärlighetens namn svårt att klaga på inledningen av den här veckan:


Måndag: Elitseriepremiär.

Tisdag: Champions League-premiär.

Onsdag: Hockeyallsvensk premiär.

Och allt detta på en tv mycket nära mig (en meter från min säng, närmare bestämt).


Gud, har du ett finger med i det här? Är det ett sätt att be om ursäkt? Tvivelsutan bra jobbat. Jag hatar dig naturligtvis fortfarande och kriget fortskrider alltjämt. Men jag noterar och uppskattar ansträningen. Det ska kanske kunna lösa sig det här.


PUSS!

/Fürstentum Erfurt





Fotnoter about hard facts


Elitserien  -  "De kallar det himlen, jag har aldrig (åtminstone inte på tre år) varit där", som Jonnas favoritartist Staffan Hellstrand brukar sjunga.

Champions League  -  Hommage à Stuart Baxter.

Hockeyallsvenskan  -  "Hockeyallsvenskan är ett jävla skit, men nu har vi baxat den ända hit", som Kjell-Olof Feldt brukar dikta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0