This time tomorrow, where will we be?

Hej igen!

Snart ska jag åka tåg i, lågt räknat, hundra timmar. Därför ska ni kanske inte hoppas på speciellt mycket bloggande här i dag.

Detta känner jag naturligtvis dåligt samvete över. Något måste ni ju fylla er dag med. Därför har jag i ett unikt och exklusivt samarbete med rockgruppen The Kinks och min favoritregissör Wes Anderson gjort en liten iscensättning av hur mitt resande kommer se ut och låta. Håll till godo:






PUSS!

/Alistair Hennessey





Fotnoter about hard facts


Tåg - Hommage à Tomas Antonelius.

Wes Anderson - Hollywoods Badly Drawn Boy.

Fylla er dag - Om inte filmen räcker kan ni ju alltid lyssna på, och njuta av, det här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0