Tug.blogg.se expanderar vilt

Jaha, då var det dags för ett sådant inlägg igen.

För ett par veckor sedan lanserade jag min LIF-blogg. Och till min glädje har det projektet visat sig vara just så roligt och inspirerande som jag hoppades. Överraskande, och eventuellt upprörande, nog verkar även läsarna nöjda och efter en vecka utsattes jag för ett värvningsförsök. Efter långdragna förhandlingar (läs: två veckor av smärre teknikstrul och en Spanien-resa) är allt klappat, klart och igångsatt nu.

Därför kommer ni från och med nu att kunna läsa mig även här.

I limbo-projektet påverkas inte alls av detta utan kommer att fortsätta som planerat. Däremot kommer en del texter att publiceras på båda bloggarna.

Så. I fortsättningen ska ni alltså gå in även här.

Här var det.

Just precis, här.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul! och bra! För den där andra bloggen var svår att följa måste jag erkänna.

2009-12-11 @ 11:32:57
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0