Is my toaster oven on there?

Hej igen!

En av fördelarna med att flytta är att med lite tur begär bostadsbolaget ut en kreditupplyssning om en. Och i sådana fall får man en likadan själv.

Och så kan man titta där och pusta ut när man får det svart på vitt att man inte har några betalningsanmärkningar. Och att man fortfarande är ogift, hur onykter man än var den där natten i Vegas.

Dessa besked möttes jag av när jag kom hem från jobbet i fredags.

Och det var ju trevligt.

Men roligast av allt var att det var adresserat till "KARL 'OSKAR' KLINGBORN". Som om mitt riktiga förnamn egentligen bara är ett artistnamn som jag har tagit mig.

Klart jämförbart med den gamle bowlingvärldsmästaren Anders "Linus" Öhman.


PUSS!

/Larry Mittleman

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag fick också en sådan där på posten idag !!

2009-02-09 @ 21:43:54
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0