The Killing Moon

Men, för bövelen, jag har ju glömt the always popular bloggsegment Drop count från min krönika i tisdagens tidning:


· Apollo 11

· Tintin

· Neil Armstrong

· Louis Armstrong

· Michael Collins

· Buzz Aldrin

· "The Number One Loser"

· Jerry Seinfeld

· OS

· Darth Vader

· Ivan Drago

· Rocky Balboa

· Sauron

· Mordor
· Mora IK

· Leksand

· Thomas Ravelli

· Salieri

· Mozart

· Corey Hirsch
· Peter Forsberg

· Sven Nylander
· Afrika



Som det brukar heta här, någon som kan ana ett tema?


Om inte kanske ni kan få hjälp på traven av samma dags Gomorra:



Kommentarer
Postat av: Pa

!!!!! Snyggt!!

2009-07-24 @ 19:56:36
Postat av: eagle

där borde du ju även ha droppat att min katt heter milou. alternativt att milou är en katt, och att det var han som var med på månen. båda hade gått bra.

2009-07-27 @ 23:30:52
URL: http://h
Postat av: eagle

där borde du ju även ha droppat att min katt heter milou. alternativt att milou är en katt, och att det var han som var med på månen. båda hade gått bra.

2009-07-27 @ 23:31:42
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0