Buster Brown? Buster Brown!

Hej igen!


Name drop count från min sportkrönikörsdebut:


Rekord-Magasinet
• Buster
• Stefan Schwarz
• Astrid Lindgren
• Chelsea
• Barcelona
• Michael Ballack
• José Bosingwa
• Didier Drogba
• Guus Hiddink
• Jimmy Grant
• Albion Rovers
• Arsenal
• Nicklas Bendtner
• Tottenham
• Everton
• Ledley King
• Rovers United
• Fred Rimmy
• Tug Wilson
• Terry Evans
• Super-Mac
• Princes Park
• Kniven Jönsson
• Åshöjdens BK
• Sheffield United


Och jodå, jag får betalt. Jag också. Men bara hälften så mycket som de andra.


/Billy Bean





Fotnoter about hard facts


Sportkrönikörsdebut  -  Nyhetschefen tyckte angående förrgårdagens inlägg att jag måste ha några delmål mellan sportkrönikör och superhjälte. Nej, ni har rätt, han är inte speciellt intelligent.

Kniven Jönsson  -  Smålands Cyril Rool.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt att du uppnått livsmål Oskar! Både jag och JW har läst ditt golfbloggande. jag ska så småningom ta mig ut till golfbanan och hänga lite där. kanske peta på en klubba. en gång.

2009-05-15 @ 09:57:24
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Magnus

Kan vi inte gå en nybörjarkurs i golf i sommar? Det vore väl nice. Hit some shots liksom.



Och sen, vart kan man läsa din krönika? Har sökt runt på din tidnings hemsida men hittar den inte :(

2009-05-15 @ 10:16:37
URL: http://audereestfacere.blogg.se/
Postat av: Fridah

Mange: Fridah Jönsson likes this.

2009-05-15 @ 16:47:28
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0