Längtan dränkt av en hejarklack

- Mina mellansnack, de ÄR likadana, för jag pratar alltid med publiken som den vore en enda berusad människa, det är enda sättet att hantera en publik, då måste man vara tjatig.

Thomas Öberg, bob hund, i ett Musikguiden från i våras som i går höll mig sällskap under en tågresa. Ganska ofta misstänker jag att han är världens näst bäste människa.

Lyssna själv:

Lyssna: Thomas Öberg i Kronologen
 



PUSS!

/Bob Schnauzer





Fotnoter about hard facts


Thomas Öberg  -  "Direktlänk från den gudomliga inspirationen är inget som har hänt mig någonsin, utan det är som allt annat, det är stenhårt arbete och det mesta är mög som kommer ut. Så papperskorgen har varit proppfull sedan 1993." Mög. De är roliga, skåningarna.

Världens näst bäste människa  -  Den bästa sitter bredvid mig i soffan just nu och äter lösgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0