030120 - Jävlar i min låda

En ganska märklig dag idag.
Måndagar är ju alltid måndagar, i synnerhet det här läsåret. Ryska, Franska, Geografi.... SMÄRTA! Men alla lektionerna var relativt behagliga idag, en glad överraskning.

En del av mina kära klasskompisar var lite väl heta och övertända idag, och var nästan lite jobbiga...men men...jag uppskattar er ändå...jag kan ta det..även det ni påstår är osant...som tur var är ju dessutom Johan mer mobbad...moahahaha *skrattar diaboliskt*

Mår lite märkligt idag...det känns som om något tynger mig..trots att helgen var jättebra, måndagen helt okej, vi har en ganska lugn vecka framför oss, Johanna som vanligt var kortare än mig och att kaffet smakade bra så är det nåt som gnager ändå

Det kallas tvivel
Det där som stör
Det kallas för en klump i magen
Och ett konstigt humör

Winnerbäck beskriver livet bra...och lyssna på låten Tvivel så får du en viss aning om mina känslor den senaste tiden.

Kanske är det Du som gnager sönder min hjärna...sluta med det! Fast det kanske mest är mitt ansvar...Vad vill du?


Ikväll är det Idrottsgalan och Handbolls-VM...det blir nog handbollen...om det nu blir TV överhuvudtaget.

Jag ska i alla fall drömma om Dig



Walk in shibbyness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback