030123 - hate to say I told you so


I want to getaway
I want to fly
away


hyfsad dag idag
hyfsat kul idrott, glädjebesked på geografin och Robert de Niro på historian. pyttipanna på lunchen, råkade ta svartpeppar istället för grillkrydda vilket gjorde det ganska starkt, men med ketchup på var det ändå klart ätbart. drack välsmakande cola med magnus och vi konstaterade att LIF slår SSK ikväll


vissa personer var väldans trevliga i skolan idag, andra vill jag helst trycka ner en truck i halsen på för tillfället. bäst att inte nämna några namn...

jag promenerade, ännu en gång, hem från skolan via bankomaten. på väg till bankomaten ”sprang jag in i” (givetvis inte, dåligt uttryck) martina och johanna som lökade ur från skoldagen men skulle simma. dem sa snälla saker (tror jag). jag var snäll tillbaka (tror jag). det var trevligt. vid bankomaten upptäckte jag att jag faktiskt har mer pengar än vad jag trodde. det var trevligt. jag köpte sportmagasinet. det var bra. det var trevligt. jag ska på hockey sen. det är trevligt. jag ska läsa geografi. det är inte trevligt. jag är förkyld. det är inte trevligt. jag är, för tiotusende dagen i rad, trött. det är inte trevligt



die
all right





walk in shibbyness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback