030217 - i min drömda sagovärld

jag drömde en underbar dröm i natt. den var förrädiskt verklig. allt var precis som på riktigt i början, sedan hände det underbara saker. jag hatar att vakna på morgonen och inse att allt bara var en dröm. det skulle ju faktiskt kunna hända. varför händer det inte?




jag drömde en dröm en gång
jag trodde att den var sann
sen väcktes jag ur min sömn
och drömmen försvann
svara mig du
var är den nu?
jag bara undrar
var är den nu?



vad händer med mig? jag börjar faktiskt bli orolig. vem har lagt dem där blytyngderna i mina ben? vem har gett mig sömntabletter? vem stal min glädje?




take me out tonight
because I want to see people
and I want to see life


”det är så jag säger det” med Håkan H är en av dem, ursäkta uttrycket, finaste låtarna jag hört



walk in shibbyness, if you dare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback