030323 - dagen efter

fest igår. social klang-och-jubelföreställning, matriell misär.
är för tillfället frustrerad över att mina skor är borta, att folk som spiller inte torkar upp efter sig, att folk inte känner några motsättningar mot att komma objudna, att ett antal kortlekar är kladdiga etc. etc.

man får väl ändå se förbi dessa faktum då det var väldigt kul under tiden. de flesta andra verkade också ha roligt. såna här tillställningar är också bra för självförtroendet, det bryter upp tristessen för en stund, man märker att man faktiskt ha ganska många vänner, jag fick beröm för vårat hus, min musik och för själva festen. det är också alltid viktigt att känna sig omtyckt och behövd, vilket flera visade igår att jag är. tack




nu är vi båda där på ruta ett igen och jag vet inte vad som kommer hända. samma saker kommer säkerligen inte hända, men det känns som att möjligheten finns att återuppbygga något viktigare igen








live and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback