030424 - life on mars?



titeln är givetvis stulen från David Bowie



var på landstället över påskhelgen. här snackar vi vårtecken. på en och samma promenad så hörde/såg vi lärkorna och såg tussilago, blåsippor och vitsippor. apropå vår; vilket underbart väder det har varit dem senaste dagarna! mys


påsklov. visserligen underbart, men också den destruktiva livsföringens högborg....


jag har fortfarande inte klarat av att smälta dem topphemska dikter från snyggast.com som Anders tipsade om för några veckor sedan. det är såna grejer som får en att förakta människosläktet

jag läste förresten Gudfadern på två dagar under helgen.....jag ska bli Vito Corleone när jag blir stor....hoppas min betyg/högskoleprovsresultat räcker till för BliEnNewYorkMaffiaDon-linjen.....


”Han var en hederlig snut som bara tog allmänt accepterade mutor” Lysande!!


nu är det DU som går raka vägen och köper Blood On the Tracks med Bob Dylan




jag vill vara kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback