030710 - nån annan


oskars onsdag:

sov uselt på natten. vaknade till hela tiden kändes det som. gick upp klockan 10, flera timmar för tidigt. hade huvudvärk. den har suttit i hela dagen. tittade på sunset beach för första gången på länge. åt frukost medan jag tittade på skilda världar (tråkigt avsnitt). frukosten bestod av en påse (6 stycken) hembakade kanelbullar och ett glas o’boy. jag duschade och ringde björn. han skulle spela golf och troligtvis skjuta en eller flera bollar i munnen på anders wahl. björn ringde dock tillbaka med ändrade planer. ingen golf (nåd för anders w alltså). han kom istället hit och vi tittade på seinfeld. det var roligt. sedan spelade vi real soccer. jag vann enkelt efter förlängning. det var roligt. efter den stora vinsten slöt vi upp med anders ingers och mange och åt pizza på kebaben (nåja anders åt kebab, han är vekling och gillar inte gluten...typ). det var gott. sedan skulle vi gå på bio men det var lite för lång tid kvar till filmen skulle börja så vi gick till sparbanksparken och gungade. det var roligt. jag är grym på att gunga. i slutskedet av gungningen överraskades vi av att anders wahl kom åkande med sommarlandståget. vi åkte med en liten bit. det var bland största jag upplevt. fortfarande för långt till filmen så vi åkte till skolan och åt socker (det ligger alltid sockerbitar framme ovanpå kaffeautomaten) och spelade lite dator. efter det var det dags för bio. heléne och hanna slöt upp. jag träffade elias. det var roligt. sedan såg vi filmen. ”hulk”. den var precis sådär halvbra som man kunnat vänta sig. klart tristare än ”spiderman”. men bion var rolig ändå. jag åt popcorn och strong och drack coca-cola och viskade seinfeld-repliker i örat på björn hela tiden. sedan gick jag hem. jag träffade min far. jag konstaterade att dif topploosat mot öis. satte mig vid datorn. skickade några sms från halebop. pratade med ingers och björn på msn. skrev ny skunkdagbok. det var roligt. nu har jag fortfarande ont i huvudet, lyssnar på travis, lägger patiens och skriver här. det är ganska tröttsamt. därför ska jag ganska snart sova. det funkar jättebra om man är trött. imorrn ska jag upp på noret och döda.





jag vet att jag inte är speciellt snygg. åtminstone har jag känsla av att jag kommer tro så för resten av livet. allt som pekar på motsatsen är bara falskt alarm. om personer säger nåt annat så ljuger de nog.....hm ja...eller vad vet jag?


jag tänker rätt mycket på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback