040313 - from the queen of england to the hounds of hell



seven nation army måste vara den mest nynningstacksamma låten genom tiderna


jag tror att jag flyttar till uppsala i höst. i såna fall kommer jag läsa antingen 40-poängskursen journalistik eller litteraturvetenskap







jag såg studio pop precis. varje program är ett litet mästerverk. per sinding-larsen är killen hela dagen. en popens svar på simon bank. dj sleepy var med istället för lennart persson idag vilket var trevligt, dj sleepy är en cool kille. suzanne ljung var som vanligt usel dock, idag hade hon med sig ett nummer av playgirl och visade nakenbilder av rockstjärnor...flöt ju inte in så där jättebra i sändningen. ingen vet varför suzanne ”jagvillprataomhprdrockthedarknessironmaidenozz yosbourneochminasvarta stövlarsajagförrestenattjagnyssvarinewyorkfucki ng” ljung inte fått sparken än, speciellt som vi alla minns och saknar gamla pärlor som ika johannesson och dennis lyxhén. en hjältinna och en hjälte. det finns en hjältinna i årets panel. natalia. med på topptrelistan över sveriges coolaste tjejer (hon spöar till och med sin kompanjon och paralellslalomkompis linda skugge). natalia är cool, har integritet och sparkar hårt mot all gammal gubbväldesvana. DET är sexigt, linda rosing!




dont follow leaders, watch your pawking metaws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback