040530 - she is singing just for me


i fredags ville det sig faktiskt inte sämre än att jag tog den så kallade studenten. jag är egentligen inte personen som gillar att skriva om uppenbarheter i stil med ankedoter om den obeskrivlig stämningen i ett omklädningsrummet eller diskussioner angående att ”sverige är vidrigt under vinterhalvåret” men jag känner likväl att det är dags att tacka litegrann. studenten var föga oväntat fantastiskt rolig...jag trivdes, som johan a uttryckte det, som ”anders med måns”. i synnerhet själva studentdagen var fanatiskt rolig. jag fick massvis av fina presenter, blommor och kort och förvånades över hur många som tycks tycka om mig. JÄTTEJÄTTETACK! det stora tacket ska dock naturligtvis riktas mot klassen. jag har haft två väldigt roliga år, ni är fantastiska och jag bär med mig er för alltid. tusen tack tusen tack tusen tack!



martina, i uppsala blir vi grymmast!




live and love every single one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback