041010 - sweet smell of pingis

oh, I’m looking right at you, big daddy!



såg första scenen av filmen ”desperado” på ztv. jag har inte sett den förut och jag såg inte mer än just denna scen idag men steve buscemi var hur som helst fullständigt lysande. det är på tiden att han är med i sopranos



några skivor sen senaste uppradningen:
rolling thunder revue - bob dylan
singles - the smiths
white light/white heat - velvet underground
VU - velvet underground
vatten under broarna - lars winnerbäck

bra springsteen-stoff:
state trooper
no surrender
jackson cage
the e-street shuffle
cadillac ranch
blinded by the light
bobbie jean
growin’ up
night

att glenn hysén kallas för expert är ett hån mot att alla fotbollsintresserade

lyssna på the clash! NU!

FÖR tacksam att skämta om 1: george w bush

lyssa på the velvet underground! NU!

FÖR tacksam att skämta om 2: martha stewart

vad hände sedan 1: vad gör killen som spelade sune numera?

lyssna på blood on the tracks! innan clash och velvet underground!

vad hände sedan 2: vad gör killen som spelade bert numera?

jag kommer aldrig sluta älska the royal tenenbaums

vad hände sedan 3: vad gör killen som spelade skilda världar-matti ”jag tog några öl med grabbarna” toivonen numera?

vad hände sedan 4: vad gör alla andra som var med i skilda världar numera?

FÖR tacksam att skämta om 3: ian ziering

perhammar
davidsilver
dicklast
noahhunter
andersingers
vincentvega
hansmoleman
ivandrago


giddy-up!

//clark kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback