041028 - för att du sitter bredvid förstås


nu har löven fallit till marken här i uppsala. det ligger drivor med gula löv på vägarna (två personer uppges ha avlidit i lövmassorna) och känslan av höst är uppenbar. luften är rå och man måste knäppa jackan hela vägen upp till halsen. men whatever, i brighton skiner väl solen hela vintern?!





lust for life - iggy pop
changing of the guards - bob dylan
last word - marit bergman feat. moneybrother
portland oregon - loretta lynn feat. jack white
I miss you - marit bergman
come back to camden - morrissey
benen i kors - lisa ekdahl
not fade away - rolling stones
bewley brothers - david bowie




du kan ge så att jag tar åt mig






erlend loe




”Kramer goes to a fantasy camp? His whole life is a fantasy camp.
People should plunk down two-thousand dollars to live like him for a week. Do
nothing, fall ass-backwards into money, mooch food off your neighbors and have
sex without dating; THAT’s a fantasy camp!”


du har dina moln
och jag kan inte skingra dom
kan inte låta dom va
jag har mina ord
som du sa







You! Take off your socks, your pants, your underwear. We’re doing the wash. C’mon! Take it off! take it off!

//Joe Mayo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback