050919 - lou had surely met her



nej, ingen artikel skriven idag. såklart. ingressen är dock klar. bara resten kvar. förresten så hade jag, som jag skrev igår, inte bara glömt ta med mina anteckningar, jag glömde även ta med mitt användarnamn och lösenord till min kukmail och därpå följande kukmailbox där det står var jag ska den så kallade kukartikeln. glenn hysén ringde och hälsade att det hela, och nu citerar, "är kuken". jag höll med honom. nåväl antar jag får ringa min vapendragare och våningsgranne ulf och be honom göra lite grävande journalistik på ämnet imorgon. åh, så onödigt det känns





det finns en gräns för hur mycket man kan reffa till l. winnerb. utan att fullständigt tappa all sin integritet, men i alla fall så skriver på sin hemsida såhär om en av sina låtar: "det gamla vanliga: jag kärar ner mig och hon flyttar utomlands innan jag ens hunnit berätta det. det händer mig hela tiden. dom säger att dom ska försöka hitta sig själva och allt det där och kommer alltid hem med en ny pojkvän". igenkänning anyone? kanske. ganska roligt kan man in any case tycka



jag vet faktiskt inte när jag senast skrev i denna inte så dagliga dagbok två dagar i rad. kanske är det ett tecken på att jag har en artikel att skriva. kanske är det ett tecken på att min dvd står kvar i sundsvall




live and love!


//åke nordin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback