051015 - resolution (resolution)



vi ligger på den gröna soffan. ditt huvud vilar mot min bröstkorg och jag antar att du kan känna mina andetag. läpparna är fortfarande lite fuktiga. nick drake sjunger från högtalarna om vad tiden lärt honom. det känns som att jag snart kan somna, men jag har aldrig varit så vaken. jag är fylld av energi, men jag har aldrig varit så avslappnad. nu är det enda som finns. jag pillar litegrann på din rygg med mina fingrar. du tittar upp med glada ögon och leker lite med min lugg. du frågar varför jag ler och jag svarar att det vet du nog redan. du skrattar till och kniper dina ben runt mitt lår. du nyper mig retsamt i näsan. från högtalarna sjunger nick drake om en ros utan taggar. jag trycker din hand och önskar att det här ögonblicket aldrig tar slut.


Kommentarer
Postat av: Linda

fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback