The burial of the dead

Tjenare!

Jag och Reto Ziegler har en gemensam idol. Han heter Rasmus. När Rasmus inte intresserar sig för att läsa kvällstidningsrubriker av beundranssyfte så skriver han en skunkdagbok som är mer poetisk än livet självt. Här följer, som en liten bonustjänst, ett utdrag:
 

"23:28

jag är rätt full

23:47

cronan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23:47

smaksens!!!!!!

23:49

det är mumsen!!!

23:49

i blanne. linn äro god, jhaf gaer ont i blannen.

23:49

citat: "kan du inte lägga av? jag bhar fan skitont i pungen!"

/erik

23:50

PARBALLE!

23:51

test + "är du kåt"

23:53

jag vill ha sex med småpojkar!!!

23:54

msums ien kalas!

23:57

rockar är kändis med nah !

23:57nun blire cigarettb er för hela småpokjnnekl.!

jag har inte n ¨gyt att ståppa in i ugnanrna!

fan ca räer min bulle. qiyuk

quiff!

jag har ju för sfan inte tagit din barn vganm, jäöbvlzln kärring!

23:58

nu är det rasmus, för första gången på kanske 8-10 minuter. äru någorå+++++++++++++++++++++++++

23:59

HAN LJÖG DEN SLAMPAN!"

Tack, Mats.


PUSS!

/Felix Magath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0