Jag sa till Pontus, tror jag det var, i duschen efteråt

Okej. Sorry. Jag ber om ursäkt för det här till hela Norr Lindbergs samlade bloggjury. Det har blivit dags att ta på sig Erik Niva-peruken ännu en gång. Pojkporren kommer slå till igen, som Malin Roos kanske skulle ha sagt. Vid ett svagt tillfälle lovade jag att, eftersom Mange uppenbarligen vägrar göra det, ta ut en trolig engelsk VM-trupp “nästa gång jag bloggar”. Så jag ber ovilligt inställda att göra något annat än att läsa detta (ni kanske kan lyssna på Bright Eyes, eller tillbedja era Death Cab For Cutie-posters, eller varför inte strip down to bra and panties for a tickle fight, eller  vad ni nu brukar göra när jag inte tittar).

I alla fall.


Målvakter:

Paul Robinson, Tottenham
David James, Manchester City
Robert Green, Norwich

Backar:

Ashley Cole, Arsenal
Wayne Bridge, Chelsea/Fulham
Gary Neville, Manchester United
Jamie Carragher, Liverpool
Rio Ferdinand, Manchester United
John Terry, Chelsea
Ledley King, Tottenham
Jonathan Woodgate, Real Madrid
 
Mittfältare:
 
David Beckham, Real Madrid
Joe Cole, Chelsea
Frank Lampard, Chelsea
Steven Gerrard, Liverpool
Shaun Wright-Phillips, Chelsea
Michael Carrick, Tottenham
Jermaine Jenas, Tottenham
Phil Neville, Everton
 
Forwards:
 
Wayne Rooney, Manchester United
Michael Owen, Newcastle
Peter Crouch, Liverpool
Darren Bent, Charlton


PUSS!

/Harald Anton Schumacher





Fotnoter about hard facts



Norr Lindbergs samlade bloggjury  -  Maano, ReallE och VeraWinkelvir.

Erik Niva  -  Simon Banks vän som svär så ofta.

Svagt tillfälle  -  Tillfället var faktiskt så pass svagt att jag strax efter tittade på, håll i er nu, "American Pie 3 - The Wedding". Stifler åt bajs. Pajen jublade.

Mange vägrar göra det  -  Vid det här tillfället är det kanske bäst att påpeka att Mange på inget sett blivit ombedd att ta ut Englands trupp. Jag och GangstaDokendo har dock tyckt att det varit på sin plats ett tag.

Bright Eyes  -  Det finns nätter då Bright Eyes lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man. Han kallar sig då Conor Oberst. Oskuldsfulla, rara och chosefria Jenny Guldfot vill gärna ligga med honom.

Death Cab For Cutie  -  Seth Cohen, från TV-serien Beverly Hills 90210, skulle gärna vilja sexa med detta band. En hel generation tjejer skulle gärna titta på.

Strip down to bra and panties for a tickle fight  -  Jerry Seinfeld har bilden klar för sig vad tjejer gör tillsammans när killarna är borta.

Kommentarer
Postat av: Paul Merson

Vart är Tony Cottee och David Batty?

2006-03-06 @ 23:17:26
Postat av: Carlton Palmer

Jag instämmer med föregående Paul Merson, var är egentligen David Batty?

2006-03-08 @ 13:26:51
Postat av: fanny

"Death Cab For Cutie - Seth Cohen, från TV-serien Beverly Hills 90210, skulle gärna vilja sexa med detta band. En hel generation tjejer skulle gärna titta på."


vad pratar du om, åskar? it's the O.C, bitch!

2006-05-02 @ 21:43:26
URL: http://fanny.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0