I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic

Hej igen!

Zlatan läser blogg. Och han gillar sneakers.

Jag vill ju inte vara den som är den, men... men allt pekar på att det är detta: "För övrigt anser jag att Zlatan Ibrahimovic ska få ha så många rödvita sneakers han vill så länge han bara spelar i fotbollslandslaget." som ligger bakom det här:

"Efter samtal de senaste dagarna mellan Zlatan Ibrahimovic och Lars Lagerbäck är Interspelaren disponibel och välkommen i landslaget.
 

Förbundskaptenerna Lars Lagerbäck och Roland Andersson kommenterar:
- För att vara med i det svenska landslaget krävs det att man ska vara hundra procent motiverad och beredd att lägga den tid och engagemang som krävs.
- Efter resonemang med Zlatan är han nu disponibel för landslaget."

Men känn ingen tacksamhetsskuld för detta, det är något jag gör mer än gärna.

Nu är det bara att hoppas att den gode Zlatan också läst följande: "För övrigt anser jag att Zlatan Ibrahimovic borde spela i landslaget. Och Sheffield United." Rob Hulse kan behöva lite hjälp.


För övrigt anser jag att även Pontus Wernbloom borde spela i landslaget.


PUSS!

/Jan Tauer


Kommentarer
Postat av: elly

men jag förstår inte vad du har emot mora?

2007-03-03 @ 11:09:30
URL: http://helhet.blogg.se
Postat av: nestor sensini

det kan vara så att en brorsblogg är återuppstånden. håll ögonen öppna.

2007-03-05 @ 16:25:53
Postat av: Anita

Jag träffa typ halva leksand stars i helgen..erkänn att jag är tuff

2007-03-06 @ 19:37:10
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0