My humble opinion is that the snake was a mistake

Hej igen!

Ricky Gervais ringde mig i dag och sa att han gärna ville vara en del av den här bloggen. Jag sa att jag var smickrad men att jag helst vill göra allt skrivande själv. Ricky visade full förståelse för det och frågade om jag inte åtminstone kunde välja ett favoritklipp med honom och lägga ut här. Och jag är ju inte den som vill verka omöjlig:





PUSS!

/Übermensch





Fotnoter about hard facts


Full  -  "Carla, I'm not as think as you drunk I am.."

Gervais-klipp  -  Ja ja, bara för att vara snäll kan jag väl lägga ut ett litet till:



Kommentarer
Postat av: elly

asså... jag blev ju lite besviken när jag såg att det inte var crissy-klipp du lagt upp. det ska erkännas. jag får kika på det där sen.

2008-05-15 @ 20:03:44
URL: http://helhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0