Howdy, neighbor, I'm Jonathan!

Hej igen!

Ja. Det här är ju lätt löjeväckande. Jag har återvänt. Igen.

Sedan jag tog studenten har jag flyttat inte mindre än sex gånger. Men enbart till tre olika städer. Uppsala. Brighton. Sundsvall. Brighton igen. Uppsala igen. Och nu är det Sundsvall igen.

Vad är det här? Har jag så svårt att bestämma mig? Har jag starkt flyktbehov blandat med bristande fantasi? Försöker jag bara få uppmärksamhet?

Länge undrade jag. Men så insåg jag hur det egentligen ligger till.

Jag har, som så många gånger förut, bevisat att det går alldeles utmärkt att både ha kakan och äta den. Miljöombyte och trygghet, allt i ett.


Ja, och så vill jag passa på att hälsa er välkomna till "Del 8 - Sundsvall".


PUSS!

/Erwin Kostedde





Fotnoter about hard facts


Brighton  -  Hommage à Fatboy Slim.

Sundsvall  -  Hommage à Fredrik Wikingsson och Åke Svanstedt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Min kompis Michaela är barndomsvän med Annika Norlin (ja alltså de är fortfarande goda vänner) det är kul, ibland sms:ar hon med henne när jag är där. Då känner jag mig tuff. Och igår sprang jag Tjejmilen med Unni Drougge. Inte lika tufft. Men hon stod och hängde i målet när jag kom i mål. Hon hade väldigt mycket smink på sig.

2008-09-01 @ 12:53:34
Postat av: Flundran

Vad ska du göra i Sundsvall?

2008-09-01 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0