The Pope and Raquel Welch

Hej igen!

Jag tittade lite på "Vakna med The Voice" i morse. I en textremsa i nederkanten av bild presenterades dagens fyra viktigaste födelsedagar:

•  Skådespelaren Hugh Grant
•  "Skådespelaren" Adam Sandler
•  Författarinnan Liza Marklund
•  ...och den förre hockeymålvakten Thomas Östlund!

Utan att vara elaka kan vi nog konstatera att en gammal Djurgårds- och AIK-målis , vars främsta bedrift är att under en säsong ha formerat elitseriehistoriens sämsta målvaktspar tillsammans med Sergej Naumov, inte är riktigt lika berömd som övriga tre på listan. Och utan att vara överdrivet konspiratoriska kan vi nog konstatera att det var en djurgårdare, eller möjligtvis gnagare, som valde ut listan.


PUSS!

/Siegfried Reich





Fotnoter about hard facts


Födelsedag i dag  -  Hommage à världens längste man.

Hugh Grant  -  Hommage à Jonas Sahlberg.

Liza Marklund  -  Hommage à Fridahs kompis.

Kommentarer
Postat av: Världens längsta man

Jag fattar inte varför mitt namn inte kom upp! Jag är ju trots allt son till Ove! Skandal!

2008-09-09 @ 18:21:52
URL: http://www.metrobloggen.se/eriklarke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0