021010 - En clown i mina kläder

 
 
Jag tycker om dig, men jag tror inte att jag är kär dig
och jag har definitivt förstått att det aldrig kommer bli vi två

Varför nöjde jag mig inte så?
Det var ju DET jag menade

Måste jag vara så JÄVLA klumpig?

jag ville sticka dödsstöten i våran ”kärlekshistoria” men det blev ett blodbad istället, där jag stack ner allt det där runt omkring också

Det mesta var riktat mot mig själv men jag förstår det uteblivna blickmötet

Kanske hade jag rätt att bli sur, men det är så otroligt onödigt att skriva ner det
Speciellt sent på kvällen
Man hårddrar allting på kvällen
Och jag borde verkligen syna mig själv innan jag överhuvudtaget gör nånting

Man ska inte ge igen med samma mynt
Man ska definitivt inte ge igen med samma mynt fast flera gånger elakare

Jag förstår om du tycker illa om mig nu, JAG tycker illa om mig nu
Det är mitt fel
Jag gjorde en felsatsning
Jag förstod innerst inne att det inte var nån idé
Det finns en annan i dina tankar
Jag visste det
Men ändå gör jag såhär


”Det sägs att kärlek lovar vackert men håller tunnt - du kan kalla det förnuft men aldrig sunt”
Jo då, jag står för det fortfarande
Skulle jag inte göra det
Skulle allt vara slut


Snälla, hata mig inte
Jag vill inte bli hatad
Visst fan är jag egoistisk
Men jag vill inte bli hatad



Livet är dans på rosor, men det är dans med svåra steg


jävligt svåra steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback