030824 - I had too much to dream last night


jag trampar tamigfan i taket av frustration. jag är TRÖTT på att ha ont i käften. jag är trött på att ha en kind som är så svullen att det ser ut som att jag är en påssjuk hamster. jag har dragit ut sju tänder förut, fått en tandställning insatt och densamma åtdragen två ggr. det är inget emot den här jävla operationen. jag gör nästan hellre om hela blindtarmsinflammationsgrejen än genomgår det här. går inte svullnaden ner snart så har något gått fel och då måste jag till tandläkaren igen och i såna fall SKRIKER jag rakt ut! fanfanfan! det är bäst att jag får mitt stimorolleende snart så att jag inte styckmördar hela tandläkarkåren.



SKÖNT! nu har jag fått avreagera mig lite. nu kanske det kommer kännas bättre att hålla sig vid lev med ibumetin....




tittade på ”Ung Rebell” nyss. grym. james dean är det coolaste som hänt sedan istiden. hur stor hade han egentligen blivit om han inte kört ihjäl sig?




lyssna på ”gimmie shelter”!
titta på ”last waltz”!






förresten ska jag kanske vara glad att jag inte råkat för det som hände viljo nousiainen när han var ung. under ett bänkpress tappade han skivstången över munnen....D’OH!!






live and love and kill all dentists

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback