040403 - disconnect the cables

vissa dagar ger livet mig en enorm svindel. idag är en sådan dag. jag vill inte ha vår. jag vill inte ha sommar. jag vill inte ha höst. jag vill inte ha vinter. jag vill inte ta studenten. jag vill inte gå på gymnasiet. jag vill inte gå på högskola. jag vill inte ha dåligt med pengar. jag vill inte ha mycket pengar. jag vill inte ha några cd-skivor. jag vill inte ha en dator att fixa med. jag vill inte skriva högskoleprov. jag vill inte somna. jag vill inte vakna. jag vill inte gå på lucky. jag vill inte stanna hemma från lucky. jag vill inte höra mina föräldrar prata om var i köksskåpet de nya jucieglasen ska stå. jag vill inte höra mina föräldrar prata om den nya datorn. jag vill inte att leksand ska varken åka ur eller spela i elitserien. jag vill inte ha ett hockeylag att heja på. jag vill inte att det ska vara fotbolls-em i sommar. jag vill inte leva livet. jag är rädd. det absolut enda jag vill göra nu är att bara krama en speciell flicka (en som jag egentligen inte riktigt lagt märke till tidigare, inte på det sättet i alla fall, men som jag nu håller på och faller mer och mer för) och aldrig aldrig behöva släppa taget.

för jag orkar inte leva livet idag. ”min lust är fri men min frihet är bakom galler” (lars winnerbäck)

tack för skjutsen, a.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback