050906 - jag ville säga nåt till tröst


...men du skulle ha tagit det helt fel


för er som eventuellt skulle undra så trivs jag hittills helt okej här i sundsvall, trots att det finns ett och annat och annan att sakna här. skolan är hur som helst intressant. idag taldes det bland annat om fredrik wikingsson och båttutor på föreläsningen. se där!



"idag bröt solen fram. efter veckor av regn kan jag byta mitt liv mot en enkel refräng av kärlek" - tomas andersson wij. ja, du, tomas. den som hade det så bra ändå. jag vill så gärna våga. våga ta ett steg till. men jag är rädd. rädd för att bryta isär det vi har. att allt vårat vackra vänder mig i ryggen om jag tittar för noga. att drömmen ska ta slut och jag vaknar. jag vet inte vad jag betyder för dig. jag vet inte vad du vill betyda för mig. men jag vet att du kan ta hand om mina händer. det här är kanske inte rätt forum att prata om det här, men det är inte alltid så lätt att se någon i ögonen och säga som det är. det är svårt när det är något elakt man vill säga. det är ännu svårare när det är något snällt. with your heart on your sleeve.





mina dagböcker måste bli roligare snart.



live and love

//tom och huck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback