Ett år framåt och ett steg tillbaka

Hi you,

Att komma tillbaka till ett ställe som man en gång i tiden trodde att man aldrig skulle se igen präglas av händelser som påminner om drömmar där BJB Arrias umgås med Ronny Jansson och Björn "Häst" Hansson. It doesn't make sence, kort sagt. 

Några exempel på surrealistiska upplevelser:


  • Att åka buss med Claude Greengrass.
  • Att bo i Daniella Steens gamla hus.
  • Att mina värdföräldrar skrattar åt min Sheffield United-halsduk.
  • Att mina värdföräldrar skrattar när jag förklarar min Sheffield United-halsduk med att "it's always a pleasure to see a team's results when it's always 1-0, 1-0, 1-0, kind of like watching Italy play".
  • Att mina värdföräldrar skrattar när jag säger att jag är "back at the crime scene".
  • Att åka buss förbi Lunkans hus.
  • Att få kaffe av den alltid glada cafeteriatjejen med kepsen.
  • Att träffa Marieiväxeln.
  • Att Anita ropar "OSKAAAAAR!" när hon ser mig.
  • Att träffa Ulf Dantanus.
  • Att vara i Pevensey.
  • Att sitta i Pevenseys datasal igen. Jag sitter i Rodvinochcatbat-salen just nu.
  • Att en reinkarnation av Johnny går i min klass.
  • Att ta kort i kortautomaten igen.
  • Att jag fortfarande inte varit i BAMBAN!!1

PUSS!

/Stefan Wessels

Kommentarer
Postat av: Lena Philipsson

Varför åkte ni förbi Lunkans hus? Ettan är den enda acceptabla bussen från Portslade. Följ med Dannies kompisar på quiz och leta efter en långsmal kille med halvlångt vitt hår och förkärlek för biljard. Säg bara "Kramer", så får ni en rabatt på nya glasögon.

2006-01-23 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0