It's a horse with a sword on his head

Hej igen!

Cjb hade skrivit en krönika om Pajen till gårdagens Falu Kuriren. Det var bra, då slapp jag nämligen skriva allt det där själv.
 
Jag har nämligen velat skriva det ett tag, att Pajen var på väg att vinna SM-guld och att Buffalo Sabres vann hela NHL:s grundserie (och så i går, när man som minst anade, men det som mest behövdes, så smaskade Sheffield United upp ett formtoppat West Ham på läktaren och vann med 3-0). Det är inte varje dag sådant händer. Det ville jag skriva. Det hade dock blivit kort. Men nu har jag alltså en krönika att länka till också. Tack, Cujo!

Nu blev det ju förvisso inget SM-guld, men, som redan Fez konsterade, "Kelso, Rocky lost the game, but won in real life, foool!".

Om ni trots allt vill läsa vad jag har att skriva om Pajen kan ni göra det här. Eller här. Den ena länken innehåller ett Springsteen-citat, den andra gör det inte.


PUSS!

/Niklas "Megafonen" Persson





Fotnoter about hard facts


Cjb  -  FK-sportens näste N.Y.-korre?

Pajen  -  Ösmos Peter Forsberg.

Falu Kuriren  -  Publicerar de fortfarande den exempellöst usla serien Laban?

Buffalo Sabres  -  Vinner de inte Stanley Cup nu så ska jag kräva att de värvar Pajen.


Sheffield United  -  Hänger de inte kvar i Premier League nu så ska jag kräva att de värvar Hristo Stoichkov som spelande tränare.


Fez  -  "Now, we only have one hope left, and his name is... Well, we can't pronounce his name, so we call him Fez!", som Eric Forman brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Anita

Pajen är den bästaste ever..bra att folk kommer på det femhundra år försent bara!! Ska vi åka hem till lsd och antingen slå ner snorungarna eller farsorna? du får bestämma vilka vi tar..jag är ganska stark

2007-04-16 @ 14:09:30
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: älö

hej oskar. derek shepard for president! hejdå.

2007-04-18 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0