Zach Braff gillar mig, alltså finns jag

Hej igen!

MySpace är alla tiders. Det har dock ingenting att göra med möjligheten att lyssna gratis på musik eller att upptäcka nya artister (jag har knappt lyssnat på en enda låt som jag inte blivit uttryckligen ombedd av någon att tycka något om). Nej, allting handlar om den intoxikerande känslan i att komma på sig själv med att säga saker i stil med "jag blev kompis med David Letterman, Sarah Chalke och Woody Allen i går" utan att tumma nämnvärt på sanningen. I'm hanging with the in-crowd, som Mama Cass en gång karaktäriserade det hela.


PUSS!

/Juren Ludger Born





Fotnoter about hard facts


David Letterman  -  Just a fool in a suit.

Sarah Chalke  -  Dejtar en kille, Keith Dudemeister, med ett namn som det enligt vissa källor är omöjligt att bygga ett smeknamn utifrån.

Woody Allen  -  The winner of the August Strindberg Award.

Mama Cass  -  McQuinn and McGuire just a-gettin' higher in L.A., you know where that's at, and no one's getting fat except Mama Cass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0