Strap on a pair, Gordie, you're going in

Hej igen!

Men jösses. Leksand Superstars hemsida har intervjuat franske forwarden Pierre-Edouard Bellemare: "Det var en person som kom fram till mig när jag var ny här och sa att jag lika gärna kunde åka hem och att vi fransmän inte duger till någonting." Det är ju så att man vill dra en säck över huvudet för att någonsin ens ha vistats i Leksand. "If Adolf Hitler flew in today they'd send a limousine anyway" sjöng redan Joe Strummer med The Clash i ryggen. Det är uppenbarligen fortfarande lika sant som någonsin.


PUSS!

/Moritz Volz 





Fotnoter about hard facts


Pierre-Edouard Bellemare  -  The 28th president of the United Stats.

Leksand  -  Fortfarande Sveriges tillväxtkommun 1998.

Adolf Hitler  -  I don't find him all that bright.

Joe Strummer  -  Privatteatrarnas ende punkare.

The Clash  -  Hommage à Lunkans pappa.

Kommentarer
Postat av: elly

it's awful...

2007-02-23 @ 10:24:01
Postat av: Anonym

wohoo! grattis till den tvåhundrade bloggkommentaren oskie. det gjorde du bra. :)
nu har jag varit och tränat. snyggkillen var där, men vem bryr sig... nu har jag bara städningen och plugget kvar. men det får kanske bli efter scrubs.. puss

2007-02-27 @ 16:40:26
Postat av: Anonym

jag hatar när blogg.se uppdaterar sig själv så att namnet försvinner.

2007-02-27 @ 16:41:10
Postat av: elly

gaaaah! again!

2007-02-27 @ 16:42:56
Postat av: Anita

Såg du pajen på hockeykväll? jag var lite stolt:)

2007-02-28 @ 09:24:04
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0