Det är som att Titanic trillat ner

Hej igen!

Jag hade tänkt notera att jag droppat mer om England här på bloggen på sistone än jag varit medveten om.

Jag hade tänkt nämna att jag i natt faktiskt drömde att jag precis flyttat tillbaka till England.

Jag hade tänkt be om ursäkt för allt mitt brittiska tjat, men också påpeka att det är vid just den här tiden jag har flyttat dit de senaste åren.

Jag hade tänkt understryka att jag trivs väldigt bra med mitt pluggande och med Uppsala och med att bo så nära världens bäste vän och att min ensidighet förmodligen skulle tappa av inom någon vecka.

Men sedan tackade Zlatan nej till landslaget igen och det är faktiskt det enda jag kan tänka på just nu.


PUSS!

/Barney "Let'scrashtherocketintothewhitehouse" Gumble

Kommentarer
Postat av: stilla natt

:-O
no footnuts about hard fact. you must really be upset..! don't mind my british accent.

2007-01-30 @ 22:48:39
Postat av: fanny

jag funderar på att skriva en blogg till dig om Jade Goody och The Sun. Om jag får tummen ur.
Men kom hit! nu, genast! Hanna behöver någon att bo med, jag behöver någon som retar mig på svenska och.. solen skiner i Brighton.
x

2007-01-31 @ 11:55:01
URL: http://fanny.blogsome.com
Postat av: Humlemannen

Hej Tug och alla läsare. Detta är en rolig intervju från en bra sida. Månne har ni redan läst den. Då är det bara att läsa om.

http://www.gradvall.se/artiklar.asp?entry_id=109

2007-01-31 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0