Du kan kalla mig Amos

Hoppsan! Min uppsatshandledare bor på Musikalvägen. Det var roligt.

Kommentarer
Postat av: 130 miljoner dollar.

nej, trapphuset kommer inte att kosta mig.

2007-05-02 @ 19:47:14
Postat av: hille

gillar hon inte guldfot? jag tänkte skriva så bara för att det skulle ta några sekunder längre för folk att fatta att det var henne jag syftade på. Jag frågade varför ni kallade henne för guldfot och då sa hon "bara för att jag har ett hjärta av guld". då fnissade jag hysteriskt (du vet hur det brukar bli när folk tilltalar mig), men hon hävdade bestämt att det är så. nu vill jag veta, är det därför eller finns det någon rolig(are) historia bakom detta smeknamn?

2007-05-02 @ 22:29:03
Postat av: martina

Jens Lekman har du på myspace. Han e mysig. Tills jag fick reda på att Martins ex ex spelar med honom...subba!

2007-05-09 @ 19:30:55
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0